Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Vera Thijssen - WaarBenJij.nu Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Vera Thijssen - WaarBenJij.nu

Quito

Door: Vera Thijssen

Blijf op de hoogte en volg Vera

12 Maart 2013 | Ecuador, Quito

Daar gaan we dan, op naar Quito voor die 'oooh zo enge' cursus met allemaal vreemde mensen. Andres en Juan waren zo aardig om mij naar Quito te brengen! Om 6 uur s'avonds werd ik verwacht bij de school. Vanaf daar zou ik opgehaald worden door de eigenaar van de school of zoiets. Toen we eenmaal bij de school waren was daar DE auto die mij wel even naar mijn residencia zou brengen. 2 onbekenden mannen (1 met een peuk in zijn mond haha) zouden mij daar wel even heenbrengen. Tot mijn grootste verbazing bleven Andres en Juan achter en was ik opeens ALLEN met 2 enge mannen, in een auto, niet wetend waar je heen gaan en niet wetend waar ze over praten....... Was nou niet echt een goed gevoel.
Maar goed, gewoon maar ervanuit gaan dat het allemaal GOED is en ik niet ontvoerd of verkracht wordt ...:p
Godzijdank kwamen we aan bij het appartement.
Toen ik voor het eerste binnenstapte voelde het meteen super goed!
De twee andere huisgenoten (een Zweedse vrouw van 35, die het uiterlijk heeft van een 20 jarige ,maar goed, en een Amerikaanse jongen van 20) ze waren druk bezig met het voorbereiden van een barbeque! Altijd goed natuurlijk. Ik mezelf voorgesteld natuurlijk en hoppa het eerste biertje ging er alweer in hahahha .
Ik voelde me meteen erg welkom en voelde me niet meer zo alleen. Ik was wel de enige nieuwe in 'het kamp' maar dat gevoel verdween al super snel.
Maandag de eerste les gehad en het bevalt allemaal prima.
We hebben vorige week veel gefeest en dat had natuurlijk wel z'n gevolgen... De eerste keer was de kater aardig heftig maar de keren daarna was mijn jonge lichaampje al snel weer gewend aan mijn oude levenstijl, uitgaan lol maken en de volgende dag weer vroeg 'werken', in dit geval naar school gaan. hahahah
Er zijn hier zoveel leuke mensen! Echt helemaal super. Wel zijn de meeste toch wel rond de 30 jaar oud maar het is super gezellig en ze zijn zo gek als een deur.
Ook heb ik een Duits meisje van mijn eigen leeftijd ontmoet, erg leuk en trek veel met haar op!
De eigenaar woont trouwens ook bij ons in het appartement (Cesar en hij is 35 jaar maar is nog vollop aan het party'en dus helemaal goed hahha )
Zaterdag zijn we met een groepje naar Otavalo geweest, waaronder 2 Nederlandse meisjes! Aardig wat dingen gekocht maar ik kan hier niet pinnen dus kon helaas niet te veel meenemen :(...
Dit is nu mijn tweede week en ik heb er nog maar een weekje school plus resedencia aan vast geplakt!
Ik heb helaas weinig tijd om te sociaal te zijn met het thuisfront maar ik heb hier iig een super leuke tijd !!! Ben zo blij dat ik heb besloten om dit te gaan doen! Echt een aanrader.
Het enige jammere is dat er wel veel Engels gesproken wordt haha maarja, Ik ben iig een blij en gelukkig mens!!
Voor nu stop ik maar weer anders wordt het wel een heel lang verhaal! :) Tot ziens dan maar chicoo'sss!! chaoooooo muchos bessos !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Vera

Hallo mensen! Ik zit op dit moment in Ecuador voor 6 maanden! Mijn doel; Spaans leren spreken!

Actief sinds 26 Dec. 2012
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 10275

Voorgaande reizen:

07 December 2012 - 17 Mei 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: