Dagje school - Reisverslag uit Guayllabamba, Ecuador van Vera Thijssen - WaarBenJij.nu Dagje school - Reisverslag uit Guayllabamba, Ecuador van Vera Thijssen - WaarBenJij.nu

Dagje school

Door: Vera Thijssen

Blijf op de hoogte en volg Vera

26 December 2012 | Ecuador, Guayllabamba

Vandaag gingen we naar een schooltje in een dorpje verderop!
Een van de leraressen die daar werkt (vriendin van Rosita en Johan) had ons uitgenodigd om even een kijkje te nemen.
Wat ik dus dacht, even een rondleiding door de school en dat is het.
Maar nee hoor, de rondleiding kon ik wel vergeten.
We mochten gezellig een lesje bijwonen! Ik werd ontvangen alsof ik Sinterklaas was ofzo!?? Iedereen wilde me vragen stellen en ik mocht vooraan in de klas gaan zitten zodat iedereen even goed naar me kon kijken haha! Het was wel leuk om mee te maken! Waarschijnlijk vertellen al die kinderen trost aan hun ouders dat er een Nederlands meisje bij ze in de klas zat en dat ze allemaal vragen mochten stellen enzo! :p

Inmiddels hebben we net ons middageten weer op . Nu is het weer even tijd om lekker wat te relaxen. Dat zal in Ibarra wel even anders worden! Wordt nog een zware tijd haha!

  • 28 December 2012 - 11:06

    Inge Thijssen:

    Leuke foto's! Vooral die met Johan voorin de klas.......haha.
    Ben benieuwd hoe het in Ibarra gaat!
    Klinkt wel heel erg leuk, dikke tuut xxx
    mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Guayllabamba

Vera

Hallo mensen! Ik zit op dit moment in Ecuador voor 6 maanden! Mijn doel; Spaans leren spreken!

Actief sinds 26 Dec. 2012
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 10284

Voorgaande reizen:

07 December 2012 - 17 Mei 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: